מתוך בעלי העסקים הרבים בישראל שנפגעו בעקבות מגפת הקורונה, אין ספק כי בעלי אולמות האירועים ספגו את אחת המכות הקשות ביותר. אירועים רבים שהיו מתוכננים בדיוק לתקופה הזו בוטלו, הספקים ברובם המשיכו לדרוש את התשלומים השוטפים ובעלי האולמות מצאו את עצמם בעסק ביש של ממש. גם עכשיו, כאשר האור נראה בקצה המנהרה, מעטים בוחרים לערוך אירועים ושמחות, בין אם בשל חוסר רצון לחגוג בהתאם להגבלות ובין אם מתוך חשש לגל שני וחזרה להגבלות המחמירות. עם זאת, באופן כללי ניתן לומר כי בעל עסק אשר יודע להיערך ולמנף את המצב כראוי, יכול לצלוח בשלום את המשבר הזה ולחזור בהקדם לפעילות רגילה וכך גם באשר לבעלי האולמות. הנה כמה דרכים יצירתיות וחיוניות לחזור בחזרה לשגרת העבודה התקינה והפרודוקטיבית.
אל תהססו לפנות למומחים
גם בעלי אולמות האירועים שיודעים כיצד להתנהל כלכלית נכון בשגרה, נמצאים עכשיו במצב חדש ומוזר לחלוטין. במקרה כזה, אין בושה כלל לפנות למומחים בהתנהלות כלכלית ולקבל כלים לניהול של עסק מהסוג הזה בזמן משבר. עם יועץ כלכלי טוב, ניתן לקבל תמונת מצב רחבה על מצב העסק, להבין מאיפה אפשר ורצוי לקצץ והיכן דווקא חשוב להשקיע, וללמוד כיצד לשמור עתודות להמשך שיעזרו לגל הזה לחלוף מעל הראש.
הציעו ללקוחות פתרונות יצירתיים
אין ספק כי יצירתיות בתקופה הזאת היא מצרך נדרש במיוחד. על מנת שהשירותים שמציעים בעלי אולמות אירועים יהיו רלוונטיים, עליהם לגייס את מיטב הפתרונות ולהראות כיצד דווקא בתקופה הזאת, ניתן להפיק אירוע שמח, חגיגי ומהנה. כמו כן, לקוחות רבים רוצים לדעת שבכל מקרה שלא יבוא, הם נמצאים בצד הבטוח ויקבלו גיבוי מלא מכם. לכן כדאי מאד לפרוש בפניהם את האפשרויות העומדות בפניהם בכל שלב ולשדר להם בכל רגע שעל אף המצב הבעייתי, אתם איתם בכל שלב ושלב.
התאימו את השירותים שלכם להנחיות משרד הבריאות
האירועים מכל הסוגים בוטלו, זוגות רבים ביטלו חתונתם ובעלי אירועים צריכים לקיים את הנחיות משרד הבריאות כדי לחזור לפעילות. ההנחיות מחייבות שמירת מרחק של 2 מטרים? הרחיבו את המקום ככל הניתן על מנת שהחוגגים יוכלו לקיים את ההנחיה. חובת חבישת מסיכה? הציעו ללקוחות מסיכות ממותגות ומגניבות שיהיו אקססוריז מגניב באירוע במקום עול. בקיצור, נסו להפוך את הלימונים ללימונדה ומצאו את הדרכים החכמות והמעניינות ביותר לספק את השירותים שלכם בהתאם להנחיות ולהגבלות.
צאו במבצעים מיוחדים
נכון, זה אולי לא הדבר האידאלי ביותר למכור את השירותים שלכם במחירים נמוכים יותר מבדרך כלל, אבל הכנסה כלשהי היא עדיפה תמיד מאי הכנסה. בנוסף, הטבות והנחות ישדרו החוצה שאתם באים ככל הניתן לקראת הלקוחות שלכם ורוצים לעשות מה שאפשר כדי שהם יהיו מרוצים בתקופה הזאת. בחלוף הזמן, הצעד הזה ימצב אתכם כעסק מתחשב וחברתי שדואג קודם כל לרווחת הלקוחות וימשוך בטווח הרחוק עוד ועוד לקוחות.